sobota, 26 czerwca 2021

COŚ SIĘ KOŃCZY, COŚ SIĘ ZACZYNA

Taki tytuł został kiedyś nadany przez Andrzeja Sapkowskiego jednemu z jego opowiadań fantasy. Ostatnie dwa dni zlały się w jedną całość. Bieganie oczywiście było - łącznie 45 km, jednak czasu na pisanie nie miałem. Wczoraj zakończenie roku szkolnego 2020/2021 - pierwsze, w którym mogłem powiedzieć, że uczniowie klas 8 SP spędzili cały swój czas nauki w murach SP na Golęcinie. Były bardzo miłe, ale i wzruszające chwile. Otrzymałem od uczniów rewelacyjny prezent - "ZŁOTĄ PŁYTĘ" (wow!). Dzisiaj natomiast moja (i mojej żony - oczywiście) 17. rocznica ślubu. Tu nic się nie kończy, ale wszystko się zacznie, bo wszystko co najlepsze jeszcze przed nami.

Dwa dni i dwa wybiegi, podczas których posłuchałem czterech, dość różnych, płyt: AORowe, koncertówka oraz dreampop z elementami elektroniki. Z tego całego zestawienia najlepszy dla mnie najnowszy STYX.















2 komentarze:

  1. ❤❤❤
    Duma! Takie słowa od uczniów to złoty medal👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie człowiek chodzi 3 metry nad ziemią, czyli nie chodzi, ale fruwa...

      Usuń

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...