wtorek, 5 stycznia 2021

DO TRZECH RAZY SZTUKA

Najlepsza teściowa jest na 102, czyli 100 km od domu i 2 metry pod ziemią (oczywiście to taki żart). Ja jestem prawie biegaczem na 102 - tzn. prawie przebiegłem 102 km w styczniu 2021 roku. "Prawie" tzn., że tak nie jest faktycznie, tzn. nie przebiegłem jeszcze 102 km, ale 100 km w ciągu pierwszych pięciu dniu 2021 roku.

Dzisiejszy dystans był podzielony na odsłuch trzech płyt. Były to krótkie płyty, ale trasa to prawie półmaraton. Co Wam polecam? Z dzisiejszego biegu - nic. Słuchałem, ale niestety nic do mnie na 100% nie przemawia. 

Na początku zapodałem "Golden Veins" Richard Walters. Spokojna muzyka, ale... No właśnie, zbyt spokojna. To jest właściwa muzyka dla wieczornych, romantycznych spotkań z żoną, piękną kobietą, ale nie do biegania. Na szczęście była to krótka płyta - nieco ponad 30 minut. 

Później zapodałem sobie płytę Patty Smyth "It's About Time". To nie jest już ta dawna Patty z okresu Scandalu. Dzisiaj jej muzyka to bardziej pop - rock - country niż rock alternatywny. Jednak z tych wszystkich propozycji najlepiej słuchało mi się właśnie tej muzyki. Co mogę szczególnie polecić? Na pewno: "Drive", "Build A Fire", "I'm Gonna Get There", "No One Gets What They Want" (piękna ballada), "Only One", "Downtown Train". Ta cała muzyka okraszona jest bardzo country. Jest dla miłośników Toma Petty'ego oraz Jona Bon Jovi'ego. Nie jest ona wysokich lotów, jednak jeśli ktoś lubi Bonnie Raitt to zachęcam do zapoznania się z tym albumem.

Ostatnią odsłoną mojego dzisiejszego biegania wzdłuż Warty była płyta zespołu Soman - "Global". Typowe techno z elementami ebm. Szczerze, nie powaliło mnie to. Jednak nie przekreślam tego dzieła. Może to nie był odpowiedni czas. Może i ja nie byłem odpowiednio nastawiony.

Czasem tak bywa - długie trasy, piękne widoki, wiele muzyki, ale... nie ma konkretów do polecenia. Jednak od tego mnie macie. Biegajcie i słuchajcie muzyki. Wracam do Was jutro.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...