poniedziałek, 1 lutego 2021

STATYSTYKA A ABSOLUTORIUM

Minął pierwszy miesiąc 2021 roku. Za mną 31 dni, z których każdy był przyozdobiony w dłuższy lub krótszy, ale zawsze jakiś, dystans biegowy. Założenie był, że przebiegnę 600 km. Przebiegłem 600,4 km! Kilka lat temu byłem na walnym zebraniu członków pewnego stowarzyszenia, gdzie Prezes Zarządu tego stowarzyszenia (była to Pani) przedstawiał sprawozdanie z działalności za ostatnią kadencję. Sprawozdanie opierało się na statystyce i ilościówce, tzn. ile maili wysłali, ile rozmów przeprowadzili, ile spotkań odbyli. Nic innego nie miało miejsca, więc niczym innym nie mógł się ów Zarząd pochwalić. Jaka była konsekwencja? Brak absolutorium.

Ja dzisiaj też trochę napisze o ilościówce. 600,4 km to średnio 19,4 km dziennie. W tygodniu to średnio 135,8 km. Średni czas pokonania 1 km to u mnie 4,54 minuty, co daje w oglądzie całościowym 2942,5 minuty, czyli 49 godzin, czyli ponad 2 doby spośród 31 w styczniu. Tyle przebiegłem! To wszystko to tylko suche fakty, statystyka. Chcę otrzymać absolutorium, więc muszę dodać, że to przynajmniej 35 albumów muzycznych (muzyka to uczucia, to sztuka, to emocje a nie suche fakty), co oznacza, że przynajmniej jedna nowa płyta towarzyszyła mi podczas biegania każdego dnia. "Nowa" nie oznacza, że jest ona nowością na rynku wydawniczym - "nowa" oznacza, że wcześniej jej nie słuchałem, że poznawałem ją dopiero podczas biegania. 

Swoją przygodę biegową będę kontynuował. Swój projekt literacko - biegowo - muzyczny będę dalej tworzył, bo to wszystko jest tym, co mi w duszy gra.

Dzisiaj zacząłem już nowe odliczanie - lutowe. Nie stawiam sobie tym razem poprzeczki na 600 km. Luty traktuje rekreacyjnie, bo biegania to przede wszystkim przyjemność a nie obowiązek. Nowy miesiąc zacząłem dystansem 18,2 km i muzyką indie rockową z 2006 roku - album The Tears "Here Come The Tears". Spokojna, przemyślana, czasem minimalistyczna, a na pewno nienachalna muzyka gitarowo - rockowa. 

Ciąg dalszy nastąpi...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...