środa, 14 kwietnia 2021

MARZENIA I RELACJE

Zostało postawione przede mną wyzwanie - "O co chodzi w szkole". Bez większego namysłu odpowiedziałem - O RELACJE. Dlaczego? Szkołę robi się ludźmi i dla ludzi. Zawsze ciężko jest pozostać człowiekiem w nieludzkich czasach. Zawsze łatwo jest przejść na ciemną stronę mocy. Bycie Vaderem pociąga. Łatwo nakrzyczeć na młodego człowieka, na ucznia, na córkę lub syna. Jesteś starszy, bardziej radzisz sobie z emocjami to może Ci się wydawać, że inni powinni tak samo. A co - niech się uczą. Jak to się mówi "Life is brutal and full of zasadzkach". Faktycznie? Naprawdę? Na pewno? 
Kiedyś miałem przyjemność rozmawiać z Panem Markiem Niedźwieckim - przywoziłem go z dworca PKP do szkoły, a potem tę samą drogę pokonywałem w drugą stronę. Jazda samochodem i chwila prywatnej rozmowy o muzyce, o życiu, o pasji była najlepszą dla mnie częścią spotkania przygotowanego przez i dla uczniów. Można w życiu robić to, co się lubi. Żyć pasją. I w ogóle wówczas życie nie musi być pełne zasadzek, niespodzianek (tych negatywnych), wtop. 
Dzisiaj mieliśmy przyjacielsko - rodzinne spotkanie - 13. urodziny znajomego (bliskiego znajomego). Życzyłem mu, aby nigdy nie spełnił wszystkich swoich marzeń, bo straci sens życia. Ja nadal chciałbym zostać radiowcem, może kiedyś...
Muzyka to wielka pasja mego życia, podobnie jak biegi. Dziś były dwa albumy i 18 km. Jedna z płyt to coverowa odsłona twórczości Saxon. Poza ostatnim numerem niestety nic mnie na tej płycie nie powaliło, jednak ten jeden jedyny utwór "See My Friends" powoduje, że notowania całego albumu idą w górę. Druga muzyczna propozycja to bardzo dobry, a wręcz rewelacyjny blues - rock w wykonaniu Jericho Summer. W tym przypadku muzyczne marzenia spotkały się z faktycznymi relacjami biegowymi. Była i jest pozytywna reakcja.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...