wtorek, 20 kwietnia 2021

Y & T

Skąd taki tytuł? Yesterday and today - wczoraj i dziś. Jest też taki bardzo dobry rockowy, a może nawet bardziej hardrockowy zespół Yesterday And Today, który później skrócił swoją nazwę na Y&T. Wczoraj biegałem - oczywiście, ale po zrobieniu 23 km nie miałem już czasu na wrzucenie tekstu. Dzisiaj też biegałem - czasu trochę więcej, więc wrzucam za dwa dni. Łącznie zrobionych 50 km, bo dzisiaj do wczorajszych 23 km dodałem jeszcze 27 km. Po raz pierwszy odwiedziłem wieżę widokową na Szachtach, a przy okazji zawitałem do swojego mechanika i zapowiedziałem potrzebę wizyty mojego VOLVO u niego. 
Przemyśleń wielkich podczas biegania ostatnio nie mam. Zastanawiam się jak pozbyć się kuny, która pod dachem grasuje. Słucham muzyki i przebieram nogami i obliczam ile jeszcze został, aby pod koniec miesiąc napisać, że każdego dnia w nogach był przynajmniej półmaraton. Dam radę! Niczym Bob Budoniczy!
Muzyka z ostatnich dwóch dni - taka sobie. Wczoraj elektronika przeważała to te dwa pierwsze albumy, z których uwagę należy zwrócić na zespół The Search, jednak to już marka sama w sobie i każdy ich album jest rewelacyjny. A kolejne płyty to hard and heavy albo hair metal. Żaden tylnej części ciała nie urywa, ale posłuchać można było. Wszystkie płyty prezentuje w kolejności słuchania.
Do jutra Drodzy Państwo!

WCZORAJ:





DZISIAJ:
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...