środa, 21 kwietnia 2021

CUDO!

Nic dodać, nic ująć. Dziś był bieg na najwyższym poziomie! Może nie był jakiś szybki, może nie była to trasa nieznana, ale... No właśnie "ale" ma znaczenie, a właściwie wszystko co jest przed "ale" nie ma znaczenia. Trasa mojego dzisiejszego półmaratonu biegła przez Skórzewo, Dąbrówkę, Zakrzewo i trochę inną drogą lecz prawie po śladach do domu. W Zakrzewie stoi dom, który już kiedyś przykuł moją uwagę - ma na swojej posesji semafor. Dzisiaj widział jaką pełni on rolę - kiedy brama się otwiera lub zamyka semafor ma zapalone światło. Super pomysł! Gratuluję!

Co jeszcze było niesamowitego podczas biegu? Zapach wiosny! Faktycznie czułem ją dzisiaj po raz pierwszy. Pachniała trawa, kwitnące drzewa i jeszcze ziemista droga świeżo skąpana deszczem. Cudo! Naprawdę, cudo!

No i jeszcze pozostał jeden ważny zmysł każdego mojego wybiegu - słuch. Ależ muza mi dziś towarzyszyła. Będę się powtarzał, ale (pamiętajcie to, co jest przed "ale" nie ma znaczenia) co mi tam napiszę - CUDO! Najnowsze, dwupłytowe dzieło Deine Lakaien "Dual". Ten duet, tworzony przez Alexandra Veljanova oraz Ernsta Horna, zawsze dawał czadu i nadal to czyni. Piękna elektroniczo - gotycka muzyka, a co więcej album jest podwójny i zawiera 20 utworów. Pierwszych dziesięć to nowe dokonania Deine Lakaien, kolejne to covery. Jakże piękne są te przeróbki: "Becuse The Night", "Dust In The Wind", "Black Hole Sun" czy "Lady D'Arbanville". Szczególnie ważny album dla wszystkich klimaciarzy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...