czwartek, 22 kwietnia 2021

WKURZONY

Nie wiem co się ostatnio dzieje, ze mną. Może mam już dosyć edukacji online. Może przelała się miara ze strony obecnych władz. Może zwykli, a czasem niezwyczajni, ludzie mnie wkurzają. Tłumaczenia, docinki, kąśliwe uwagi, słowne szpilki. A przecież słowa czasem ranią mocniej i trwalej niż fanga w nos. Gdy kończyłem pracę w poprzedniej szkole na zakończenie ówczesnych klas 3 Gimnazjum powiedziałem do młodych, wspaniałych ludzi, że są jak banknot 100-złotowy. Wyciągnąłem wówczas taki właśnie pieniądz, świeży, nowy z kieszeni marynarki. Pogniotłem go w rękach, praktycznie się na nim wyżyłem. Później "stówkę" rozprostowałem. Nie była już taka świeża, taka idealna. Banknot miał jednak nadal wartość 100 zł. Co to znaczy? Nie ważne jak bardzo ludzi po Was jadą, jak bardzo Was krzywdzą, także słowami, a może przede wszystkim nimi, pamiętajcie, że Wasza wartość nadal jest taka sama. 
Takie przemyślenia na dzisiaj. Trochę smutne, trochę moralizatorskie, jednak trafiające, nieskromnie powiem, w sam środek.
Dzisiaj przebiegłem 23,2 km i posłuchałem dwóch nowych lub dość nowych, cudownych płyt: Paul Stanley's Soul Station oraz Daughter.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...