środa, 7 lipca 2021

NAJPIĘKSZNIEJSZY ZAPACH

Lato jest piękne. Polska jest piękna. Tylko politycy wszystko psują. O!!! Piękne powiedzenie mi wyszło, a może nawet i przysłowiem się stanie. Latem szczególnie jedna sytuacja pozytywnie mnie nastraja - zapach powietrza, ziemi podczas i zaraz po deszczu. Jakiż to świeży zapach. Rozpiera nozdrza. Człowiek wie, że żyje. Po okrutnie ciepłym dniu spadający i chłodzący deszcz jest swoistym katharsis dla ziemi, betonowej dżungli oraz dla roślinności. Daje ukojenie i zbawienie. Trawa po nim znów jest soczyście zielona, a nie spalona słońcem. 
Dzisiaj podczas takiego deszczu i w takim zapachu biegałem. Było rewelacyjnie, a że tak było niech świadczy dystans półmaratonu, jaki udało mi się pokonać. Muzycznie było dziwnie, jednak dlatego tak było bo poszukuję ciągle nowej muzyki, szperam po pokładach MyMusic. Stąd dzisiaj był i odcień metalowo - hardrockowy, i elektronicznie - synthpopowy. Druga muzyczna odsłona zdecydowanie, jak dla mnie, lepsza.
Teraz już tylko czas oczekiwać na drugi półfinał - dziś będę oglądał w szerszym gronie. Chciałbym aby w finale EURO 2020 (odbywającym się w 2021) Włochy spotkały się z Danią. Zobaczymy, czy Dania pokona Anglię.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...