piątek, 2 lipca 2021

NOWY MIESIĄC

Dzisiaj drugi dzień lipca. Za mną pierwszy półmaraton w tym miesiącu - właśnie dzisiaj go przebiegłem. Miałem fenomenalny czas. Nawet udało mi się jeden kilometr przebiec w tempie 4 minuty i 9 sekund. Sam sobie powiedziałem "WOW!". Wczoraj zrobiłem trochę ponad 18 km, więc łącznie wychodzi średnia prawie 20 km na dzień. Ciągle mam wrażenie, że mam za mało czasu na wszystko. A to trzeba podjechać zrobić jakieś badania, a to trzeba posprzątać w domu (a przynajmniej lekko tylko pomóc żonie w tym działaniu), a to jeszcze dość znaczna ilość obowiązków zawodowych w szkole. No niestety, albo na szczęście - tak jest. Staram się nie odpuszczać biegania - od początku roku nie biegałem tylko w cztery dni. Czyli jak tak dalej pójdzie to maksymalnie osiem dni nie będzie biegowych w całorocznym zestawieniu. No i codziennie nowa muzyka. Codziennie coś odkrywam. W lipcu, przez te dwa ostatnie dni, były to 4 płyty: electro - gotyckie, elektroniczne i rockowe. Warto się z nimi zapoznać - ze wszystkimi.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...