wtorek, 30 listopada 2021

ANDRZEJKI, ADRIANKI LUB MATEUSZKI

Dzisiaj ostatni dzień listopada A.D. 2021, czyli "Andrzejki", tzn. 30.11 to zawsze "Andrzejki" bez znaczenia czy w 2021, czy 2020, czy może jeszcze wcześniej. Nigdy nie byłem miłośnikiem wyjść na imprezy taneczne ani te przed adwentem, ani sylwestrowe, ani w karnawale. Wolę słuchać, a nie tańczyć, choć chyba fason i rytm w tym tańczeniu trzymam. Utrzymałem więc tradycję (trzeba ją pielęgnować, aby, jak w scenariuszu napisał klasyk, nie narodziła się przypadkiem nowa tradycja) i także dzisiaj, ani w miniony weekend, nie poszedłem na tańce. Koniec listopada i początek grudnia to ważny moment wśród najbliższych mi osób - urodziny pierworodnego i urodziny przyjaciela, takiego BFF(!). Te drugie jeszcze przede mną i z pewnością będę je celebrował!
Dzisiaj, jak każdego innego dnia pobiegał, ale tylko 15,5 km. Zmniejszam już dystans. Podczas biegania wyłowiłem rewelacyjną płytę - covery nagrane przez Davida Hasselhoffa "Party Your Hasselhoff". Podobną płytę wydał także poprzednio gwiazdor "Słonecznego Patrolu" - nosiła ona tytuł "Open Your Eyes", w repertuarze była trochę mroczniejsza. Dzisiejsze dyskotekowe wcielenie Dawidka mi bardzo odpowiadało. Może dlatego, że podsumowywałem listopad 2021, w którym przebiegłem łącznie 504,5 km. Już teraz pozostaje tylko grudzień i zamykam rok.
Po powrocie do domu zapodałem płytę zespołu Handful Of Snowdrops "Dans L'Oeil De La Tempete" w reedycji z okazji 30-lecia (wydanie dwupłytowe). Długo się na nią naczekałem, bo to była kampania wśród fanów - ściśle limitowana edycja dwupłytowa (100 sztuk na cały świat). Oczywiście Qba jest sprawcą tego zdarzenia u mnie - za co mu dziękuję.
Po powrocie do domu nieopacznie włączyłem też TV, a tam nasz solenizant (Andrzej - Adrian), który nie wie, co ze szczepieniami - czy wprowadzać, czy nie obowiązek. A później jeszcze długonosy Mateuszek, który odpowiada na pytanie nie odpowiadając na nie. Czyli nic nowego! Tylko u mnie nowe dźwięki i nowe kilometry. I to cieszy. Reszta przereklamowane, tak jak całe te wymuszone Andrzejki...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...