środa, 22 grudnia 2021

GWIAZDKA NAD "8"

W 1878 roku Christopher Latham Sholes wynalazł i opatentował układ klawiatury zwany od liter z pierwszego rzędu QWERTY. Po 110 lat mianem QWERTY nazwano planetoidę. Układ ten wykorzystano w klawiaturze komputerowej. Najbardziej zadziwiające w tej całej historii jest fakt, że na długo przed powstaniem PiSu i hasła antyPiSowskiego (wiadomo jakiego), wizjonerzy wiedzieli, że cyfrę "8" należy połączyć z "*" (gwiazdką). Szok! Jasnowidztwo! Wizjonerstwo!

Dlaczego dzisiaj tak z przysłowiowej "grubej rury" i od razu politycznie? Bo mnie to wszystko nieźle wk....ia. Tuż przed świętami, kiedy miłość do drugiego człowieka i oczekiwanie narodzin Zbawiciela powinny szczególnie nam towarzyszyć, wódz (skojarzenie z ustrojami niedemokratycznymi, totalitarnymi jest celowe) rządzącej partii wrzuca w przestrzeń społeczną babola - ustawę "lex TVN". Co to w ogóle ma znaczyć?! Ja chcę mieć wybór! Ja chcę mieć możliwość korzystania z wielu przycisków na pilocie mojego telewizora. Ręce precz od prywatnych mediów. Zacznijcie najpierw uzdrawiać propagandową TVP! Aby dać wyraz swojego niezadowolenia poszliśmy rodzinnie, w minioną niedzielę, na Plac Adama Mickiewicza w Poznaniu i demonstrowaliśmy przeciwko obecnej władzy. Starszy syn wrzucał wulgaryzmami razem z ojcem swoim. Żona raczej milczała w myśl zasady: "mówię, ale przemilczę niecenzuralne słowa". Może władza się opamięta... Może przy kolejnych wyborach suweren też się opamięta i wybierze mądrze!

Już tylko 10 dni 2021 roku zostało. Cały czas oczywiście biegam! W grudniu nie odpuściłem ani jednego dnia. I nie odpuszczę do końca roku, mam taką nadzieję. Jeśli wszystko będzie z planem to postawiony przeze mnie cel 6600 km w 2021 zostanie osiągnięty. Oczywiście bieganie odbywa się z muzyką. Poniżej wrzucam kilka okładek płyt z ostatnio słuchanych i tych, które najbardziej przypadły mi do gustu.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...