środa, 20 stycznia 2021

SOA

SOA to skrót od "Sons Of Anarchy", co prawa skrót ten wygląda jak BOA (dusiciel), albo jak SOR (to niestety też niezbyt dobrze obecnie się kojarzy). "Synowie Anarchii" to kolejny serial odkryty, dzięki poleceniu znajomego, na platformie filmowej "Netflix". Istotnym jego elementem jest oczywiście muzyka i ona właśnie była dzisiaj najważniejsza podczas mojego biegania. Super składanka, na której główne gitary, głosy i inne instrumenty dają członkowie zespołu The Forest Rangers. Grupa ta została powołana do życia właśnie dla celów serialu, jako tzw. cover band. Po sukcesie kolejnych odsłon "Sons Of Anarchy" band ten wydał swoją pierwszą płytę "Land Ho!" i, jak do tej pory, jedyną. Na składance goszczą także: Curtis Stigers, The White Buffalo, Pau Brady czy sam Leonard Cohen. 

Przy takich właśnie dźwiękach nogi mnie poniosły, poniosły i jeszcze dalej poniosły. Ponad 24 km. Czułem się dumny, że tak daleko mnie niosą. Czułem się dumny z moich długich włosów i brody. Czułem się członkiem klubu motocyklowego SOA, a może gangu SOA. Posłuchajcie muzyki. Obejrzyjcie serial. Sami ocenicie. 

Rock'n'roll rządzi!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...