piątek, 19 lutego 2021

50. DZIEŃ

I nadszedł! Czaił się cały czas. Swoją ociężałością człapał za mną niczym cień za Szpiegiem z Krainy Deszczowców. Dzień bez biegania. Jest nim piątek 19. lutego 2021. 50. dzień 2021 roku jest moim pierwszym w tym roku bez odnotowanej aktywności biegowej. Dlaczego? Wszczepiono mi chip, jak mówią ci, którym zamiana DNA faktycznie by się przydała. Poważnie - zostałem dziś zaszczepiony przeciw COVID-19. To oczywiście pierwsza dawka, jednak zapowiedziano mi w MSWiA, że nie może dziś być żadnego nadmiernego wysiłku. A ja w tym momencie pani doktor powiedziałem, że nadmierny byłby, gdybym przebieg ponad 50 km. Jednak nie chciała przyjąć mojej argumentacji, więc, niestety, musiałem odpuścić. 

Poszedłem w takim razie na 5-kilometrowy spacer, bo limit kroków trzeba wykonać (dziennie przynajmniej 11 000). Przejście po osiedlowych uliczkach ukazało, skrywane do niedawna pod śniegiem, "skarby". Co krok to kupa. Pani lub Pan wyprowadzają swojego czworonoga na spacer, on załatwia swoje fizjologiczne potrzeby, a ty człowieku później patrz na to, albo jeszcze lepiej wdepnij. No przecież pies po sobie nie posprząta, ale, pytam się, od czego jest jego Pan (ewentualnie Pani). Proletaryat, polski zespół punkowy, w 1991 roku wydał płytę, na której był stosowny do tych obrazków utwór pt.: "Srajmy (nie chcę, nie)".

Jak już jesteśmy przy utworach - szedłem i słuchałem. Była to płyta Joel Hoekstras's 13 "Running Games". Dobry hardrock, sygnowany 2021 rokiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...