czwartek, 18 lutego 2021

REWELACYJNIE

Adrenalina powoduje, że człowiek może więcej i bardziej. Dzisiaj adrenalina w pracy mnie nie opuszczała. Gdy ktoś próbuje ze mnie zrobić idiotę to wówczas odwdzięczam się tym samym. Niestety mam wrażenie, że coraz mniej osób na szczeblu władzy wie jak należy używać parasola. Urządzenie to, aby działało musi być otwarte - tak samo jest z naszym umysłem. Ministerstwo Edukacji i Nauki, podobnie jak większość urzędów w Polsce, kierowane jest przez osoby typu BMW (Bierny, Mierny, ale Wierny). Dzisiaj w jednym z departamentów tego ministerstwa dostało się jednej z Pań sekretarek ode mnie. Nakrzyczałem na nią, no może miałem podniesiony ton. Wiem, osoba nie była winna, ale niestety jest na pierwszej linii frontu. Przepraszam Panią, ale musiałem. Jeszcze raz przepraszam. 

Po powrocie do domu trzeba była wyładować złość. Oczywiście biegałem. Dzisiaj zrobiłem 19,3 km, w czasie 1 godzina i 30 minut. Było super, choć ciemno i znów jakiś nieroztropny właściciel kundla, który go wyprowadzał, stanowił naturalną przeszkodę podczas biegu, gdyż na całej szerokości chodnika były te dwie istoty - z jednej strony Pan, a z drugiej psiak i co więcej, smyczy widać nie było. Poranne wyżycie się na pracownicy MEN wystarczały i tym razem właścicielowi czworonoga odpuściłem, ale... pamiętam. 

Muzyka dziś też była rewelacyjna, choć okładka płyty znów czarna. W czwartek dla moich uszu grał zespół Soen z albumu "Imperial". Płyta została wydana już w 2021 roku, czyli jest nowiutka. A co na niej dostajemy. Rockowo - progresywno - doomowe granie. Czasem skojarzenia miałem, że to balladowy Nickelback, czasem wydawało mi się, że słucham melodyjnej odsłony Toola. Wszystko naprawdę cudownie się łączy, współgra ze sobą. Pazur rockowy wspaniale współistnieje z melodyką i subtelnością artysty - melancholika. Polecam zapoznać się z tą z płytą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...