środa, 17 lutego 2021

BEZ WENY

Rząd RP cały czas bawi się w losowanie kul z wielkiego bębna, niczym za dawnych lat w Toto Lotku. Swoją drogą, pierwszy człon tej nazwy, to bardzo dobra grupa rockowa; ich słynna "Africa" to jeden z najlepszych utworów AORowych. Co znowu zamknie, a co otworzy Prezes Rady Ministrów, wie tylko jeden mały człowiek - taki rezydujący na Żoliborzu. Cały czas media atakują nas różnymi spekulacjami. Poza tym, jak to media, żywią się tanią sensacją. Dla przykładu - niektórzy nauczyciele, bo szczepienie tej grupy się zaczęło, źle się poczuli po przyjęciu pierwszej dawki AstraZeneca i już bombarduje o tym portal epoznan.pl. Bo cała szkoła zamknięta, bo może jednak szczepionka nie jest właściwa, nie powinna być dopuszczona do stosowania itd., itp. A nauczyciele, mimo, że "magistry" (a czasem to nawet i "doktory"), częściowa popadają w masową histerię. No i co wtedy powiedzieć? Masz człowieku wybór - chcesz to się szczep, nie chcesz to nie. W tym przypadku, w przeciwieństwie do aborcji eugenicznej, MASZ WYBÓR!
Ja też dziś miałem wybór - mimo deszczu, chlapy pośniegowej, a właściwie to już błocka, wyszedłem na trening na otwartej przestrzeni, zażyłem świeżego powietrza. Musiałem, bo inaczej bym się udusił, albo kogoś w swoim otoczeniu bym zabił. Zrobiłem 18,1 km. Warunki faktycznie dzisiaj kiepskie, ale z każdym dniem będzie już lepiej (przynajmniej takie są zapowiedzi). Na liczniku lutowym łącznie 327 km - założone 500 km z palcem w pewnej części działa zrobię, o!
Szczerze, jednak dzisiejszy bieg był jakiś taki bez weny. Może to także wina muzyki. Znów skusiłem się na włoską stajnię hardrockowo - aorową - Frontiers. I??? Było tak sobie, czyli bez weny. Niby ciekawie, ale nic odkrywczego w słuchanej płycie nie było. Albumem, który grał w słuchawkach, nosił nazwę "Redemption", a stworzyła go grupa The Nova Hawks. Muzyka rockowa zdominowana przez żeński wokal, czasem będący kalką dokonań Alanis Morissette, aczkolwiek ta Kanadyjka jest o niebo, a może nawet o siedem nieb, lepsza. Na ten moment The Nova Hawks nie odrzucam definitywnie, ale odstawiam do muzycznej poczekalni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...