wtorek, 16 lutego 2021

JAK BONO

No i po pracy do dentysty. Jak się jednak okazało, tzn. Pan Doktor Jacek tak stwierdził, to nie ząb, ale dziąsło. Został nałożony opatrunek. Trzeba płukać szałwią i powinno być dobrze. W najbliższy piątek mam się pojawić do ponownego oglądu sytuacji wewnątrz mojej jamy paszczowej. Siedząc na fotelu dentystycznym poczułem się znów jak Bono (tak mam zawsze u mojego stomatologa, któremu jestem wierny od momentu, kiedy tylko sprowadziłem się do Poznania, a jest to już ponad 16 lat). Dlaczego jak Bono? Asystentka Doktora Jacka nałożyła na mój nos szerokie pomarańczowe okulary, takie właśnie w stylu wokalisty U2. Ich kolor przypominał te, które rowerzyście czy motocykliści używają, aby lepiej widzieć, aby mieć wyostrzone patrzenie, szczególnie w okresie szarości, gdy zmierzch zaczyna zapadać nad naszym światem.

Zmierzch już dawno zapadł, kiedy poszedłem biegać. Dziś tylko 14 km. Krótka trasa, ale czasem też trzeba dać odpocząć - nogom i w ogóle organizmowi (choć mój to raczej czasu na regenerację nie ma nadziei). Biegłem sobie swoją pętelkę, dobiegałem do innego biegacza i gdy już go mijałem on nagle przyspieszył dość znacznie. Dorównywał mi tempem. Po jakimś kilometrze, a może nawet i dwóch, wspólnego biegu (była to swego rodzaju mutualizm - ja nie miałem czołówki a on miał, za to ja go podciągnąłem z ospałego tempa - byłem jego zającem) chwilę sobie pogadaliśmy (w biegu, oczywiście). Może właśnie to czyta, a może dopiero przeczyta. Mówiliśmy, jak to fajnie jest sobie pobiegać, bo daje uwolnienie umysłu. No ja jeszcze dodałem, że to ważny czas dla słuchania muzyki. Bo taka jest przecież prawda, mówię to jako naturalizowany dziś Bono. Rozmawialiśmy, bo muzyka się skończyła. Dziś był znów hardrock - nowość zespołu Inglorious "We Will Ride". Fajna muzyka - taka z kopem. Szczególnie na uwagę zasługują cztery pierwsze utworu na tej płycie, a z nich najważniejsza jest ballada "Eye Of The Storm". Naprawdę utwór z powerem i bardzo sensownym przesłaniem w sferze lirycznej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...