poniedziałek, 15 lutego 2021

NOWY TYDZIEŃ

Panu Bogu nie udały się dwie rzeczy - starość i zęby. Właśnie ta druga kwestia, będąca niewypałem Wszechmogącego mi doskwiera. Jutro wizyta u stomatologa, zobaczymy jak będzie. Osobiście bardzo lubię swojego dentystę, ale wiadomo - czasem z powodu bólu człowiek może coś głupiego powiedzieć, a może i nawet zrobić. Jak to się mówi: pożyjemy - zobaczymy.

Dzisiaj jakoś ociężale biegałem. Jednak 18 km zrobione, a co więcej na otwarcie nowego tygodnia mam ponad 20 tysięcy kroków już dzisiaj. Dobry start. 

Dzisiejsza muzyka podczas biegania to był nowoczesny rock progresywny - Lonely Robot "Feelings Are Good". Mam ich trzy wcześniejsze płyty, a teraz przyszedł czas na najnowsze dzieło Johna Mitchella i spółki. Jakie ono jest? Takie jak wcześniejsze. Bardzo miłe dla ucha. Subtelne. Nie pozostaje nic innego, jak tylko rozkoszować się tymi dźwiękami. Dzisiaj miałem przyjemność posłuchać całej płyty dwa razy. Polecam!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...