czwartek, 11 lutego 2021

CZŁOWIEK JEST ZAWZIĘTY

Niektórzy mówią, że jesteś tym co jesz. Hm... - jestem bananem, o! Ja wolę powiedzieć, że jesteś tym kim chcesz być. Chcesz spocząć na kanapie i być "psem" kanapowym - robisz to. Chcesz zionąć odorem alkoholowym i wydawać się współczesnym wcieleniem Smoka Wawelskiego - robisz to (wtedy twoja zgaga to twój smoczy ogień). Chcesz być podłym dziennikarzynom - starasz się o pracę w TVP, pod rządami Kurskiego, oczywiście Jacka, a nie Jarosława (ten mimo imienia przynależnego "Czarnemu Słońcu Naradu" jest lepszym wcieleniem nazwiska "Kurski"). Chcesz iść biegać - zakładasz strój (bez względu na porę roku obowiązkowo musi to być obciślak) i idziesz biegać (nie zapomnij jeszcze o butach, choć ostatnio modne jest morsowanie na sucho to i może powinno się biegać bez butów - tak wiem, są tacy co to uskuteczniają).
Ja chciałem, jak każdego dnia, dziś pobiegać - założyłem co trzeba i wio. Do skarbonki biegowej na luty 2021 dorzuciłem dzisiaj półmaraton. U mnie oczywiście potrzebny jest jeszcze jeden element - komórka ze słuchawkami oraz przygotowanym jednym lub czasem kilkoma albumami w formie strumienia. Dzisiaj wrzuciłem zeszłoroczne dzieło duetu Blackfield pt.: "For The Music". Ten projekt bardzo płodnego muzycznie Stevena Wilsona był mi zawsze bardzo bliski, bo najbardziej melodyjny z jego dokonań. Poza tym, wydaje mi się, że osoba Aviva Geffena (druga połowa duetu) wnosi istotny popowy klimat, świeżość, niczym po spałaszowaniu cukierka Halls w jamie gębowej, w aranżach muzycznych Blackfield. Ta szósta studyjna odsłona grupy przypadła mi do gustu, choć jest w niej więcej Placebo niż Porcupine Tree czy w ogóle, jakiegokolwiek rocka progresywnego. Pozostaje tylko utyskiwać, że płyta ta tak krótko trwa - 30 minut. Tak szybko półmaratonów nie biegam, więc przyznam się, że słuchałem jej dzisiaj trzy razy pod rząd.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...