sobota, 13 lutego 2021

MIEĆ 20 LAT

Gdy człowiek urodził się na początku 1978 roku (Koziorożec - to oczywiście najlepszy ze znaków zodiaku) to niestety 20. urodziny ma już dawno za sobą. To już nawet nie połowa tego czasu, który przeżył - niestety. W tym przypadku matematyka jest nieubłagana i najprawdziwsza, bo gdy masz 5 lat to każdy rok jest zaledwie 1/5 Twojego życia. Gdy jednak masz lat 43 to każdy rok jest zaledwie 1/43 Twojego życia. Stąd jest prosty wniosek - im człowiek starszy tym czas szybciej zasuwa. Lecz tu nagle na mojej aplikacji biegowej - Garmin Connect pojawia się informacja: "Twój wiek to 20 lat". Przecieram oczy, myślę - "coś się komuś pomyliło" (faktycznie pomyślałem to samo, ale kończąc innym słowem - też na "p"). No niestety nie doczytałem, chodziło nie o mój faktyczny wiek, ale o "wiek sprawnościowy". I tak dobrze - człek stary, ale jary.
Dla przypieczętowania powyższego zrobiłem dzisiaj 23 km. Super bieg, super warunki. Tylko muzyka nie dopisała. Znów wybrałem nowość z Frontiers - Durbin "The Beast Awakens". Płyta nie jest równa. Czasem jest przyjemnie, melodyjnie i metalowo. W innych kompozycjach natomiast jest męczliwie. Niby wszystko technicznie gra, ale ostatecznie w uszach nic nie gra - nie pozostaje w pamięci chyba żadna nuta z tego działa. Nie polecam, aczkolwiek, jak zawsze, wybór pozostawiam Wam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...