czwartek, 25 lutego 2021

NA KRÓTKO

Tytuł tego wpisu ma wiele znaczeń. "Na krótko", bo w krótkich spodniach i koszulce technicznej z krótkim rękawkiem (taka była dziś dodatnia, a może raczej letnia temperatura). "Na krótko", bo tylko 12 km, bo się spieszyłem, bo musiałem bieg ogarnąć między szkołą a webinarium, do którego udziału zostałem zaproszony. I "na krótko" jeszcze z jednego powodu, bo nie szukałem nowej ciekawej muzyki, tylko krótko wybrałem to, co się samo podpowiadało. A po wczorajszym wyborze dzisiaj znów podpowiedział się zespół zimnofalowo - gotycki. To polski darkwave lub ethereal o nazwie Hidden By Ivy. Słuchałem dzisiaj ich drugiej płyty w dyskografii, noszącej tytuł "Beyond". Świetna muzyka - mimo, że bardziej pasowałaby do spadających liści z drzew, a nie budzącej się do życia przyrody.
Tyle z dzisiejszego biegu - miało być "na krótko", więc nic już więcej nie dodam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...