wtorek, 2 marca 2021

CZERWONE ŚWIATŁO

Dwa Plus Jeden (taka polska ABBA, tylko musiałaby być trzyliterowa) śpiewali "Czerwone słoneczko [...] maszeruje z żołnierzami raz i dwa...", jednak u mnie w czerwonym świetle nie o to chodzi (nie byłem w wojsku, bo generałów nie biorą). Nie chodzi także o to, że podczas biegu przeszedłem (przebiegłem) na czerwonym świetle, o nie! Staram się na nim przechodzić tylko wtedy, gdy nikt nie widzi, a przynajmniej na horyzoncie nie ma panów mundurowych. Moje "czerwone światło" to taka kartka, którą za faul brutalny lub w polu karnym otrzymuje piłkarz. Wystawił mi ją mój organizm i skomentował - twój wysiłek jest ponad twoje możliwości. I co z tym zrobić? Odpocząć, zaciągnąć hamulec i odpuścić bieganie. Jednak - nie umiem. 
Dzisiaj cudowna pogoda. Krótkie spodnie i ruszyłem na 19 km. Jednak czułem się trochę ociężały, jakby baterie mi ktoś rozładował. No nic, pewnie faktycznie trzeba odpocząć choć trochę. 
Muzyka dzisiejsza była jak pogoda - słoneczna, wiosenna, niczym tęcza na niebie po burzy (dziś tęcza to osobny temat - nieprawomocny wyrok sądu w Płocku jednoznacznie wskazuje, że ubranie Matki Boskiej Częstochowskiej w tęczową aureolę nie jest obrazą uczuć katolickich - BRAWO!!!). Wracaj do muzyki - w streamingu gościłem dzisiaj duet Smith & Burrows (połączenie Editors i Razorlight). Płyta zatytułowana "Only Smith & Burrows Is Good Enough" jest drugą w ich dorobku. Wydana została po 10-letniej przerwie. Posłuchajcie jej! Kupcie! Nie często można takie płyty odszukać w zalewie przeciętności. A że jest to zgrany duet dowodzi także rewers okładki, gdzie panowie przemieszczają się na tandemie. 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...