czwartek, 25 marca 2021

FACECI

25.03.2021 miał być dniem sukcesu BIAŁO - CZERWONYCH. Czy będzie? Trudno powiedzieć, bo w momencie, w którym piszę te słowa piłkarze meszeszeszu, czyli Węgier, wygrywają z nami 3:2. Dlaczego tak jest? Bo to piłka nożna męska, kobiety by wygrały. Dzień upłynął pod znakiem lub pod stwierdzeniem, że: KOBIETY SĄ LEPSZE. Już dawno od swojej teściowej usłyszałem, że płeć piękna może robić (i umie to) kilka rzeczy na raz, natomiast facet jest jednokierunkowy. Mówił o tym zresztą też sir Ken Robinson w swoim TEDowym wykładzie "Szkoła zabija kreatywność". W szkole usłyszałem od jednej z mam: "syn szukał i oczywiście (!) nie znalazł - jak to facet" (chodziło chyba o czapkę). Przyszedłem do domu, między pierwszą a drugą swoją turą funkcjonowania w podstawówce, aby pobiegać. Ciepło było, więc postanowiłem założyć krótki rękawek i krótkie spodnie. Niestety szukałem etui do telefonu, aby sobie na ramię założyć. Dwa kosze z ubraniami biegowymi przerzuciłem i nic. No normalnie nie ma! Już miałem wychodzić i w tym momencie w drzwiach staje moje żona, która trzyma w rękach dwa (!) etui. Już widzę jak po jej głowie przemykają myśli: "szuka i prosi Boga by nie znaleźć". Pięknie podziękowałem, odwróciłem się i... niestety usłyszałem. "Wiesz, widziałam na FB takiego mema - słowa ponoć Marii Czubaszek - faceci to są tacy szczęściarze, że mają kobiety, bo idzie facet szukać czapki, kobieta mówi mu gdzie jest, ale facet wraca i mówi, że jej nie ma; idziesz z nim i kr...a jest; no magia!" Dobrze, że mam w domu Davida Copperfielda!
Podczas biegania to szukanie etui nie przyczyniło się, na szczęście, do słabszych wyników. 18 km zostało zrobione i oczywiście było to oznaczone #DVbiegadlahospicjum. A słuchałem dzisiaj dwóch płyt - starej i nowej. Stara, czyli Bangalore Choir "On Target" była lepsza od nowej - Chevelle "NIRATIAS". Pierwsza to hardrock z początku lat 90-tych XX wieku. Druga to metal progresywny z 2021 roku. Wracam oglądać facetów...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...