środa, 10 marca 2021

POMYŁKA!

Już cieplejsze dni były. Już wydawało się, że zima jest w odwrocie. Już biegałem w krótkich spodniach. Już, już, już.. i wszystko... poszło w niepamięć. Rano zaskoczyło mnie skrobanie szyb samochodu. W godzinach popołudniowych, wyskoczywszy na chwilę poza mury szkoły, doznałem szoku termicznego - ręce mi skostniały. Wyciągnąłem swój iPhone i sprawdziłem prognozę pogody. Jakieś minusy się czają, jakimś śniegiem straszą. No co to ma być?! Choć przecież w marcu jak w garncu, jednak zima ostatnimi laty przyzwyczaiła nas do swego łagodnego oblicza, choć i tak w obecnym sezonie pokazała na co ją stać. Te prognozy to chyba jednak jakaś pomyłka - oby tak było!

Bez polityki nie można żyć, tzn. ja nie potrafię. A w niej codziennie jakaś pomyłka, bo obecna władza - partia rządząca powinna zmienić nazwę na: Pomyłka i Spartaczenie. Na szczęście w takim przypadku logo mogłoby pozostać takie samo, nie byłoby dodatkowych kosztów, choć to chyba nie stanowi żadnej przeszkody dla zastępów karierowiczów skupionych wokół brata byłego Prezydenta RP, który zginął w katastrofie smoleńskiej. Dzisiejsza pomyłka to rzekoma kandydatura jednego z członków PiSu na Rzecznika Praw Obywatelskich. I co z tego, że to doktor prawa?! Taki jeden już jest i nawet jest pierwszą osobą w naszej Rzeczypospolitej, i nie oznacza to, że jest strażnikiem Konstytucji RP (wręcz przeciwnie).

Bieg, jak prawie codziennie, był. Dzisiaj zrobionych 17,3 km. Muzyka podczas biegu - to była też pomyłka. Najpierw włączyłem krótki album Cassandry Jenkins "An Overview On Phenomenal Nature". Niby ciekawy, niby taka piosenka autorska. Jednak czegoś mi w niej brakowało, a może zwyczajnie nie była odpowiednia do biegania, bo bez beatu. Poszedłem więc, a może raczej pobiegłem, po rozum do głowy i włączyłem coś bardziej skocznego, dynamicznego - Aesthetic Perfection "Into The Black" (nie ukrywam pociągnęła mnie okładką - taka jakby z dorobku Oomph!). Niestety to też była pomyłka. Muzyka ta stanowi połączenie wszystkiego: dance, rap, metal i nie wiadomo co jeszcze. Jaki z tego morał - środa 10 marca, mimo, że to DZIEŃ MĘŻCZYZNY, to u mnie DZIEŃ POMYŁKI!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...