sobota, 13 marca 2021

WAŻNY JEST SPRZĘT

Sobota, mimo, że powinna być wolna (przecież o to walczył MKS i to pojawiło się w 21 POSTULATACH STRAJKOWYCH - nie pałam sympatią do jakichkolwiek związków zawodowych), to jakoś rzadko taka bywa. Z drugiej strony ja swojej pracy nie postrzegam jako przykrego obowiązku, ale jako zajęcie wykonywane z pasją, zaangażowaniem i przyjemnością. Przy takim nastawieniu praca przestaje być pracą, a staje się wakacjami - no może trochę przesadziłem, ale coś w tym jest. Dzisiaj sobota też była bardzo przyjemna i pracowita. W szkole zorganizowaliśmy ogląd pedagogiczno - psychologiczny. Poza tym, jak co tydzień, spotkanie mieli nasi uczniowie klas 8 SP, tym razem z języka polskiego. 

Ja tymczasem ubrałem strój - getry, krótkie spodnie, długa bluza i w miasto na bieg. Trasa dłuższa, bo sobota. Półmaraton zrobiony i zaliczony. Te ciuchy, buty, nowy telefon i słuchawki bezprzewodowe to ważny sprzęt dla biegacza, tzn. konkretnie dla mnie (bo w tytule tylko o taki sprzęt mi chodziło). Każdy ma swoje ulubione marki, rozumiem. Mnie najlepiej biega się w New Balance. Sprzęt audio to oczywiście Apple, obecnie iPhone 12 Pro Max (to już graniczna wielkość, bo gdyby przekątna była większa to musiałbym powiedzieć, że biegam z tabletem a nie telefonem).

Na 21 km można posłuchać więcej, więc dzisiaj mam dwie płyty do omówienia. Pierwszą, którą wrzuciłem na słuchawki było dzieło Bruce'a Hornsby'ego "Non-Secure Connection". Mam stare dokonania tego artysty, są lepsze. Ta płyta z 2020 roku jest trochę zbyt spokojna, ale jednocześnie ładna, ciepła, jazzowa bardziej niż rockowa. Drugą płytą była odsłona synthpopowo - folkowa w połączeniu z orkiestrą, czyli zespół KITE w swojej odsłonie "Kite At The Royal Opera". Świetna! Szczególnie polecam miłośnikom Clannadu czy Dead Can Dance, którzy widzą szanse na mariaż tej muzyki z uderzeniami automatu perkusyjnego. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...