piątek, 5 marca 2021

ZIELONO MI

Tytuł "Zielono mi" nosiła piosenka z 1970 roku, której słowa stworzyła Agnieszka Osiecka. "Zielono mi" to nazwa kampanii reklamowej Kompanii Piwowarskiej, której celem było promowanie marki Lecha. Zielone kojarzy mi się teraz z samochodami elektrycznymi (takiego koloru są ich tablice rejestracyjne) oraz z kolorem poziomu wydolności mojego organizmu przedstawianym przez mojego Garmina. Po dwóch dniach czerwonego koloru znów wskoczyłem na zieleń. Cieszę się. Dziś było 16,5 km. Szybki bieg, więc i relacja z niego będzie szybka czyli krótka - bo wiadomo piątek. Zaczyna się weekend. Podczas biegu brzmiała polska muzyka postpunkowo - elektroniczna. Grał dla mnie dzisiaj zespół Sexy Suicide ze swojej drugiej płyty, będącej właśnie nowością wydawniczą "We Will Die As One". Jest to set 11 utworów, które niestety nie przebijają debiutu. Na uwagę jednak zasługuje zamykający wszystko cover Lady Pank "Sztuka Latania". Dla tego utworu warto posłuchać płyty. Dobra - kończę i zaczynam weekend, bo przecież: ZIELONO MI!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...