sobota, 29 maja 2021

ALE KOLAŻ MUZYCZNY

Ostatnio często mam możliwość zrobić długi wybieg w sobotę. Wynika to z obecności mojego młodszego syna na rozgrywkach piłki nożnej, które trwają około 3 godziny. Co to oznacza dla mnie? Sobota rano, przed 8:00, jestem już na trasie biegowej i robię przynajmniej 24 km. Dziś zrobiłem trochę ponad 29 km. Trasa taka obowiązkowo wiedzie wzdłuż Warty (jeden i drugi jej brzeg), a później na pewno Malta. Dzisiaj jeszcze zawitałem na Stary Rynek. Filmik dostępny na moim kanale YouTube - "Pamiętnik Dyra z Czasów Zarazy" Film #24 SOBOTA RANO - YouTube
Taki wybieg to czas na podziwianie okolic. Fotografowanie ciekawych miejsc. Udokumentowanie nowych Street Artów. Szukałem nowych ślimaków dzisiaj, jednak nie znalazłem. Natomiast dzisiaj jestem bardzo wdzięczny władzom Poznania, Prezydentowi Jaśkowiakowi, że są nad Wartą dostępne toitoie (jeśli wiecie, co chcę przez to powiedzieć).
Znalazłem dzisiaj skrzydła i poczułem się jak Zbigniew Zamachowski z Grupą MoCarta w utworze "Kobiety, jak te kwiaty" (proszę koniecznie obejrzeć).
Muzycznie był kolaż wszystkiego, co mi się podoba. Najpierw krótka zapowiedź hardrockowej grupy Crowne. Później był industrialny Die Krupps. Następnie zapodałem sobie Donguralesko (rewelacyjna nowa płyta, mnie powaliła). To chyba pierwsza płyta na tym blogu, która rockowa nie jest. A na sam koniec była nowość od Justina Sulivana. Wszystkie te płyty szczerze polecam. Wszystkie są cudowne, choć każda z innej szuflady. Co to znaczy? Muzyki nie powinno się klasyfikować ze względu na styl, ale powinno się dawać osobiste etykietki - podoba mi się / nie podoba mi się.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...