piątek, 28 maja 2021

MOC WEEKENDU

Ale się cudownie weekend zaczyna! Mimo, że już koniec maja dopiero dzisiaj wymieniłem opony na letnie, no cóż zdarza się. W tymczasowym samochodzie, od cudownego mechanika Tomka, grała wspaniała płyta - nowe dokonanie Donguralesko (sorry, ale tytułu nie spamiętałem). Chyba sobie kupię i będzie to jedna z niewielu płyt rapowych w mojej kolekcji - pozdrawiam Pana Piotra! Po pracy wybieg, jak co dzień. W przejściu / przejeździe między Golęcinem a Sołaczem natrafiłem na ekipę Paint Everest - szykowali ścianę pod jej odnowienie. Świetna robota! 

No i najważniejsze dwie rzeczy z dzisiaj - piękny bieg (na wysokich obrotach) oraz cudowna muzyka. Podczas 15 km zabrzmiały dwie nowości hardrockowe: Proud i Thundermother. A po biegu jeszcze odebrałem z naprawy ekspres i najwspanialsza kawa teraz płynie w mym organizmie, bo najwspanialsza jest z mojego ekspresu. Miłego weekendu!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...