czwartek, 27 maja 2021

PERŁOWY DŻEM

Zmęczenie daje znać o sobie. Dzisiaj ostatni z trzech dni pobudki o 4:15. Egzaminy klas ósmych skończyły się. Większość zdających raczej zadowolono. Jak będzie faktycznie przekonamy się 2 lipca. Później oczywiście jeszcze proces rekrutacji do szkół ponadpodstawowych. Oznacza to, że małe dzieci, pisklęta wychodzą z gniazda i stają się młodzieżą lub dorosłymi przez duże "M" lub "D". 

Wczoraj ze swoim pierworodnym byłem w centrum handlowym w poszukiwaniu obuwia - oczywiście musi być stosowne - tym razem VANS. Chłopisko wyrosło z butów i spodni. Przerósł mamę, za chwilę i mnie przegoni. Będąc w sklepie słyszałem dźwięki Pearl Jam, ale utworu nie znam. Dzisiaj już znam całą płytę oraz kolejną. Jakoś ich nowości przeoczyłem. Co więcej wieczorem przed TV szykujemy się do kolejnego odcinka serialu, a na kanale muzycznym leci właśnie Pearl Jam utwór "Jeremy" (utwór ten dotyczy teksańskich wydarzeń z 1991, gdy 15-latek na oczach klasy strzelił sobie w głowę, nie wiadomo dlaczego to zrobił) . Żona mówi: "uwielbiałam Pearl Jam, oczywiście nie tak jak Gunsów, ale podobali mi się". Stąd dzisiaj podczas biegu musiała być w słuchawkach Perłowa Marmolada (o przepraszam - Dżem). 19 km dały możliwość posłuchania ich dwóch płyt. Warto było!








5 komentarzy:

  1. Jesteś niemożliwy z tym tempem odsłuchiwania płyt😄🎸🎧🥁🎵😀
    Koncert PJ w 2022
    Seattle to jeszcze Nirvana🤩
    Ale GnR ... wiadomo😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi to słyszeć. A kto to w ogóle? Pozdrawiam, Szymon Gogolewski

    OdpowiedzUsuń
  3. No o.k. Mrs. or Mr. Unknown :)

    OdpowiedzUsuń

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...