środa, 26 maja 2021

DZIEŃ MATKI

Ale dzisiaj lało, podczas biegu. I tak zrobiłem 15 km. Do wyznaczonego celu na ten miesiąc zostało zaledwie 80 km, a jeszcze mamy przed sobą 5 dni i to weekend. Dzisiaj zmęczenie lekko daje znać o sobie. Na szczęście, dla mnie i dla ósmoklasistów, jutro ostatni dzień wczesnego wstawania, odbierania prac egzaminacyjnych i stresu. Jutro język angielski, więc stresu nie ma.

Dziś Dzień Matki, oczywiście. Facebook rozszalał się od wszelkich możliwych zdjęć z mamami, tego co mamy dostały, co dzieci zrobiły, a niektórzy może i wrzucili nawet zdjęcia Matki Boskiej, albo Gai (zależy od poglądów). Ja wrzuciłem zdjęcie dwóch właśnie poznanych albumów. Matka zbliża człowieka do korzeni, a dla mnie podstawą, mojego funkcjonowania, jest muzyka i bieganie. To są korzenie Szymona.

Podczas dzisiejszych 15 km słuchałem dzieła węgierskiej Omegi "Testamentum".To już inna Omega niż z "10000 Lepes" (1969), jednak nadal cudowna i wspaniała. Jest to płyta bardzo symfoniczna, a język węgierski jeszcze dodatkowo ją uatrakcyjnia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...