niedziela, 9 maja 2021

NIEDZIELNY CHILLOUT

Dzisiaj dzień z WINGS FOR LIFE. Niestety nie zapisałem się, jednak mimo wszystko biegałem. Dzisiaj 19,5 km w cudownych warunkach pogodowych. Słoneczko przygrzało, lico znów się opaliło i pewnie w nadchodzącym tygodniu, jak było to już kilka razy w przeszłości, ktoś mnie zagai "Gdzie Pan był, że taki opalony?". Jak to gdzie - na Dominikanie lub Zanzibarze, oczywiście (taka ściema). Bieganie, bieganie i jeszcze raz bieganie daje sprawność fizyczną, daje dobre samopoczucie, a co więcej, daje opaleniznę.

Słuchałem dzisiaj dwóch wspaniałych rockowo - melodyjnych płyt, wydanych przez mój ulubiony Frontiers. Były to Mark Spiro oraz Save The World. Warto ich posłuchać!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...