poniedziałek, 17 maja 2021

W ŻYCIU PIĘKNE SĄ TYLKO CHWILE

Kiedyś taką piosenkę stworzył Dżem, chyba najlepszy blues - rockowy polski zespół. Słowa te stanowią sedno życia, są przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Dlaczego? Szczęście doceniamy, bo znamy nieszczęśliwą dolę. Cieszymy się ze zwycięstwa, bo znamy smak przegranej. Podczas biegu cieszę się z kolejnych kilometrów, bo wiem jak czasem ciężko ruszyć swoje nogi, a w przenośni szlachetne cztery litery. Tak miałem dzisiaj. Nie chciało mi się iść biegać. Ostatecznie powiedziałem: "dobra, idę na krótki bieg, około 12 km". Niestety wyszło jak zawsze, tzn. skłamałem, bo zrobiłem ponad 19 km. Jedyne co może być moim usprawiedliwieniem to to, że biegało mi się bardzo dobrze.

W życiu piękne są tylko chwile także przez muzykę - kiedy słuchasz czegoś wyjątkowego, cudownego, wiesz, że nie zawsze się takie coś zdarza. Dzisiaj był ten gorszy dzień muzyczny, ale przez to jeszcze bardziej doceniłem słuchane w ostatnich dniach płyty. Podczas biegu puściłem sobie rock progresywny - dokonanie zespołu Red Bazar. Ta płyta jeszcze była znośna. Po niej wrzuciłem nowość metalową, zespół Sunbomb. Kompletne dno. Z dzisiejszych odsłuchów muzycznych niczego nie polecam. Darujcie sobie i mnie, ale nie zawsze jest cudownie, bo w życiu piękne są tylko chwile.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...