czwartek, 5 sierpnia 2021

NOWY (UK)ŁAD

Są wakacje - to oczywista oczywistość, jakby powiedziałby klasyk. Okres ogórkowy - tak się zwykło nazywać ten czas, że niby nic się nie dzieje. Niestety ta zasada nie ma zastosowania w Państwie PiS, gdzie nepotyzm, zakłamanie, świętojebliwość i fiskalizm ścigają się o palmę pierwszeństwa. Nie przypuszczałem, że jeszcze coś mnie w polityce zdziwi, a jednak... Mali, niedouczeni ludzie z przerośniętym ego tworzą Polskę, moją Polskę, moją ojczyznę, na swoją modłę. Prezes wiodącej partii niczym wódz lub najwyższy z generałów, mimo, że w obdartych butach zastrasza wszystkich i wszystko. A głupi lud to kupuje. Zwykłemu Kowalskiemu, który czerpie wiadomości o Polsce i świecie współczesnym z TVPiS plują w twarz, a on twierdzi, że to deszcz pada. Ludzie! Rodacy! Gdzie część z Was zostawiła swój rozum?! Zgadzacie się na jawne okradanie waszych portfeli i to jeszcze pod sztandarem religii rzymsko - katolickiej. Szok! Niedowierzanie! Rząd szykuje nam Nowy Ład, ale faktycznie jest to Orwellowski sojusz świń przy korycie, czyli zwyczajny UKŁAD (a nie ŁAD)! A do tego jeszcze dochodzi miłościwie panujący minister Czarnek, ale to już opowieść na inny dzień.
Na szczęście mam swoje bieganie i muzykę, bo jak to widziałem na jednym rysunku: młody człowiek zadaje pytanie Syzyfowi czy ma jakąś pasję, a on odpowiada, trzymając kamień - "Jasne, Rock & Roll". Coś w tym jest! Dzisiaj 19,1 km i dwie metalowo - hardrockowe płyty. Super! Zarówno płyty, jak i bieganie. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...