środa, 1 września 2021

01.09.2021

No i jest - pierwszy dzień września. Kolejna rocznica wybuchu II wojny światowej. Ambasador Niemiec w Polsce przeprosił za zbrodnie nazistów; posypał głowę popiołem. Jednak czy to coś da? W naszym narodzie wpisany jest ruch martyrologiczny, bo wiadomo Polska Mesjaszem Europy, imię jego "40 i 4". Tylko co to wszystko znaczy dla współczesnego nastolatka? Czy jego to interesuje? 1 września to także początek roku szkolnego, gdzie znów wraca historia - bo minister Czarnek patrzy tylko w przeszłość a nie zdąża ku przyszłości. Jaki mamy tego efekt? Polska szkoła jest nadal w XIX wieku. O zgrozo!!! Czarnek musi odejść!

Musiałem więc odreagować i 1 września walnąłem pierwszy w tym miesiącu półmaraton. Biegło się cudownie, ale ja już tak mam - gdy mnie ktoś wkurzy to mam speeda i jeszcze większą chęć na bieganie.

Muzycznie było różnorodnie. Dwie płyty. Pierwsza ciężki hardrock, a druga synth-popowy chillout. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...