czwartek, 2 września 2021

ZA CIOSEM CIOS

Siatkarze wygrywają. Piłkarze wygrywają - mam nadzieję. Może w przyszłości także wyborcy antyPiSu wygrają - może, tzn. mam taką nadzieję. 2 września to zawsze faktycznie pierwszy dzień szkoły, pierwszy taki normalny, zwyczajny. Dziś pierwsze lekcje za mną - bo mimo, że szkołą zarządzam to nie wyobrażam sobie, abym nie prowadził swoich zajęć. Kontakt z drugim człowiekiem, kontakt z młodym człowiekiem jest dla mnie bardzo ważny. Chociaż od skończenia przeze mnie szkoły podstawowej upłynęło prawie 30 lat to nadal czuję się młody. Chociaż liczba siwych włosów przyrasta w tempie zastraszającym to mimo wszystko czuję się młody. Dlaczego? Bo ciągle chodzę do szkoły. Rano nie wstaję i nie mówię, że idę do pracy, tylko do szkoły. To jest moja przewaga nad wieloma innymi dorosłymi. Jestem z tego dumny. 
No i jeszcze dzisiaj dodatkowo kolejne bieganie - ponad półmaraton - prawie 23,5 km. Jest moc! Jest dobra muzyka! Dzisiaj byli współcześni mistrzowie new romantic (IAMTHESHADOW) oraz elektroniki (Grimes). Tradycyjnie POLECAM!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZERWONE OKULARY

Dziś 30. dzień stycznia. Ostatnia niedziela pierwszego miesiąca 2022 roku. Niedziela, w której po raz 30. gra w Polsce i na całym świecie Wi...